Thursday, February 17, 2011

Legend Passola...

Semalam aku kemas2 almari...tibe trjumpela album lame2...ni gmbar aku mude2 dlu ngan abg aku....(hoho)....mse ni kteorg bergambo ngan motor yg byk berjase...yg mak aku anta g tadika..skolah rendah....nme die Yamaha Passola...pehhh..laju nih....aku curi2 bawak mse kecik dlu..tp akhirnye dapat sakit....pasal jatuh...hoho...

Mse ni aku kat umah lame lg...umah pusaka..pas tahun 2005 baru stat pindah perumahan..tp umah ni still d jaga lg...so ini sume salah 1 kenangan mse kcik2....




>>...Dlu moto ni rosak....abah aku antala kat bengkel..las2 senyap camtu jek..aku pun x ingt dah...yg aku ingt pas anta bengkel..pomen tu ckp moto ni bole siap repair dlm mse sminggu...tp las2 senyap cmtu....agaknye abah aku jual trus kot..hoho..tp klu stil ade time ni mmg syok la bawak g jalan2 pusing2 kg smbil bawak caca...^__^