Thursday, February 3, 2011

Pelan Pendidikan Nasional..



Aku terjumpe bende ni kat tenet time tgh search pasal keje..mmg kreatif...so aku pun trdetik nak bg ulasan drpd diri aku sndiri pasal bnde ni......pehh...makayah penat2 support mcm2 soh anak die belajar, tp xkan hasilnye cmni??xberbaloi wehh...

Bygkan kos blnje makayah tggung ntuk anak die kat skolah rendah shj stat drjah 1 smpai 6 = RM ribu2++....skolah menengah pon = RM ribu2 ++....matrik+diploma+ijazah lg la RM riburiburiburibu++++...tp klu anaknye tetap nak masuk akademi ....sgt la rugi...penat2 masuk Universiti...nak jgk masuk akademi je..adoi...

Aku ingt cepat2 la akademi ni tutup.. jgn sampai tahap akademi ni di naik taraf jd Universiti plak..alamatnye..abis lingkup la...

So..pesanan kpd sape2 yg terdetik ati nak apply msk akademi ni...plis la ingt makayah dlu..tp klu makayah pun support jgk anak die masuk akademi ni..baik dieorg xayh membazir duit anta anak g blajar skolah dulu2..huuu....

ikhlas drpd,
aku..