Wednesday, February 9, 2011

Sebab die la aku eksiden...!!!!!

Namaku Dharma..(bukan nama sebenar)...aku sekarang terlantar koma kat Hospital Sg Buloh..(aku pun xpaham cmne time aku koma sempat lagi wat press conference cmni..hihi)..Peristiwa hitam yg berlaku pd aku last week ialah...aku eksiden....(korang kat luar tu kompem akan cakap....'ce citer..ce citer'...hehe)..Maka aku pun sudi mnciterkan detik2 cemas itu...huuhh...begini citernye...


Sabtu,5 feb 2011...aku g jenjalan bersame membe2 (4 org sumenye)..seangkatan ke Mid Vallieey ntuk lepak2 nonton wayang...dlm perjalanan..kami bergalok sakan,berborak dlm kete sampai aku pun xtau dah aku borak ngan sape antare 4 org membe aku tuh..aku tgk sume bercakap..aku pun cakap la...time tu aku yg drive...mklumla...kete baru bli...bunyi hon skit..pinn pinn!! ..hoho....maka detik cemas bermula di sini.......time elok2 bising dlm kete..tibe2 kami semua terdiam sebab ade .......



awekkkkk di tepi jalaannn......yg smbil itu berkate......



maka..kami dgn spontannyeeee......



Nah ambekk ko...aku bahan sebuah teksi yg tbe2 trus terbabas kat dinding hgway...mampus kene maki ngan apek driver teksi tuh...pehhh...ayatnye sungguh makan dlm...'aiyaaa..lu olang nampak awek tepi jalan trus lu langgar gua..aiyaaa!!'...



Jadi sedar2 je aku dah terlantar koma..(cmne aku sedar yg aku koma ek??hihi)...jd pesanan aku...jgnla pandang tepi untuk tgk awek ketika memandu kerana dirimu begitu bharga....

Nota Kaki
*setelah 2 mggu terlantar koma...Dharma telah kembali sedar dan segera mnceritakan peristiwa mistiknye 'berceriter time koma' kat Majalah Mastika....huu