Sunday, April 10, 2011

Panasonic ade pencabar baru??

Mungkin pencabar kepada brand Panasonic telah muncul....klu sblom ni brand Pensonic hanye satu2 nye pencabar kpd brand Panasonic....tetapi kali ni muncul pencabar terbaru...here comes new challenger.....haha...






Hari smlm (09/04/2011) aku g JB teman membe g amik kete kat umah abg die...so time nak balik ke Pekan aku pun ejas2 la player carik chanel radio yg best skit pasal perjalan sgt mngantukkan diri (kiri kanan asik ladang klape sawit je daa)...then...ngah syok dok menekan butang tune baru la aku perasan brand player nih..(Pasal time baru smpai JB smlm aku siap memuji dlm hati,''peh...best jek bunyi speaker kete nih...tgk player,pehhh panasonic tuhh"...).haha....mase tu mate aku mmg 100% nmpak Panasonic......so mse otw balik baru aku pasan ejaan sebenar..hehe



*..Yg penting sok aku cuti....haha...